Site-ul oficial al Municipiului Brad

Arhitect șef

Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

Arhitectul-şef coordonează elaborarea planului de amenajare a municipiului şi realizarea programului de măsuri pentru aplicarea strategiei de amenajare şi de dezvoltare a teritoriului prin obiective şi opţiuni ale strategiei de dezvoltare a teritoriului municipiului, domenii prioritare ale amenajării teritoriului prin gospodărirea complexă a apelor, infrastructura de transport, telecomunicaţii, energetica, zonele protejate şi construite, restructurarea şi realizarea de activităţi economico-sociale, dezvoltarea şi modernizarea municipiului, îmbunătăţirea nivelului de locuire, dotare si echipare.

PRINCIPALELE ATRIBUŢII
1. Urmăreşte întocmirea ,avizarea şi aprobarea documentaţiilor de urbanism pentru municipiu;
2. Fundamentează dezvoltarea complexă a teritoriului municipiului;
3. Dezvoltă unele structuri funcţionale – spaţiale care să permită realizarea unui echilibru permanent intre modul de valorificare a potenţialului natural şi economic şi protejarea acestora în corelare cu conceptul dezvoltării durabile a teritoriului;
4. Elaborează conceptul general al amenajării teritoriului municipiului;
5. Asigură asistenţa de specialitate la lucrările comisiilor de specialitate ale Consiliului Local.
6. Urmăreşte respectarea legalităţii privind activitatea de afişaj şi reclamă.
7. Asigură recepţionarea lucrărilor de urbanism şi amenajarea teritoriului executate de institutele de proiectare la care au fost comandate de primărie.
8. Asigură respectarea legalităţii în actele şi avizele acordate în domeniul autorizaţiilor în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului municipiului Brad
9. Verifică şi controlează modul de aplicare a hotărârilor Consiliului local şi dispoziţiilor Primarului în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, luând măsuri de intrare în legalitate.
10. Urmăreşte îmbunătăţirea continuă a aspectului urban şi face propuneri pentru păstrarea specificului local în materie de arhitectură;
11. Asigură urmărirea realizării programelor pentru punerea in siguranţa a clădirilor afectate de seisme;
12. Asigură urmărirea realizării programelor pentru siguranţa clădirilor cu risc mare de funcţionare;
13. Asigură verificarea scrisorilor şi reclamaţiilor cu privire la respectarea disciplinei în activitatea de urbanism, calitatea lucrărilor de construcţii, protecţia teritoriului şi propune măsuri de soluţionare a problemelor verificate;
14. Asigură relaţiile publice cu cetăţenii, instituţiile publice şi societăţile comerciale privind problemele de specialitate
15. Are atribuţii pe linie de control intern conform OMFP nr.946/2005 ;
16. Elaborează proceduri pentru activităţile desfăşurate în cadrul serviciului şi actualizează procedurile ori de câte ori este nevoie în funcţie de legislaţia în vigoare;
17. Îndeplineşte orice alte sarcini stabilite de Primarul Municipiului Brad.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support