Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei
DISPOZIŢII GENERALE
Art. 63. Compartimentul Administrare Parcuri şi Baze Sportive este un compartiment funcţional din cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat şi asigură aplicarea prevederilor legale referitoare la administrarea parcurilor şi a bazelor sportive din municipiul Brad.
PRINCIPALELE ATRIBUŢII
- participarea la programele de reabilitare, dezvoltare şi modernizare a bazelor sportive din municipiul Brad, conform legislaţiei în vigoare;
- elaborarea procedurilor conform legislaţiei în vigoare, pentru funcționarea Arenei 100, Bazei sportive Aurul Brad, Centrul de recreere;
- participarea la întocmirea programelor anuale privind întreținerea, dezvoltarea, modernizarea parcurilor și a spațiilor de joacă pentru copii, înlocuirea mobilierului urban deteriorat, înlocuirea obiectelor de joacă etc. prin oferirea de informații, estimare necesar și costuri, redactare;
- participarea la administrarea și întreținerea în bună stare de funcționare a spațiilor de joacă prin deplasarea în teren, întocmirea referatelor pentru achiziția de materiale în scopul executării lucrărilor de întreținere a acestora, urmărește modul de realizare a lucrărilor;
- urmărirea executării lucrărilor în domeniul de întreținere a parcurilor, scuarurilor, zonelor verzi de pe domeniul public și privat al Municipiului Brad, în beneficiul acestuia, precum și a parcurilor din incinta instituțiilor unităților aparținătoare prin deplasare în teren și prezentarea informațiilor șefului de birou;
- urmărirea realizării lucrărilor de întreţinere şi conservare a spaţiilor verzi, de tăiere şi formare manuală şi mecanică a coroanelor de arbori şi arbuşti, de plantat arbori şi arbuşti ornamentali, de fertilizare şi igienizare, de tăiere şi formare a gardului viu.
- preluarea documentelor necesare la întocmirea contractelor de închiriere, concesionare, comodat/dare în folosință gratuită și vânzare, după caz, a bunurilor publice și/sau private ale Municipiului Brad precum și a contractelor de ocupare a domeniului public;
- obținerea semnăturilor necesare pentru încheierea unui contract, respectiv: Serviciu Buget, Finanțe, Contabilitate; Control financiar preventiv; Compartiment juridic; Primarul Municipiului Brad;
- transmiterea un exemplar beneficiarului prin una din următoarele moduri: poștă, curierat, e-mail, fax;
- întocmirea evidenței contractelor în registre pe care îl actualizează ori de câte ori intervine o modificare, fiind creată o pagină pentru fiecare contract în parte și înscriind datele importante: beneficiar, adresă, tarif lunar, cost utilități, date de contact (nr. telefon, e-amil), adresa bunului care face obiectul contractului, elemente de identificare, număr de înregistrare/dată, valabilitate etc.;
- operarea în programul informatic a actualizării tarifelor anuale prevăzute în contractele de închiriere și concesiune, astfel cum au fost aprobate prin H.C.L. de actualizare cu rata inflației pe baza buletinelor transmise de Institutul Național de Statistică.
- întocmirea și expedierea somațiilor adresate restanțierilor la plata taxelor stabilite prin contractele de închiriere, concesiune, vânzare, comodat/dare în folosință gratuită;
- urmărirea încasării facturilor emise în luna curentă și întocmirea până în data de 10 a luni următoare a unei situații cu facturi încasate/neîncasate. Situația se prezintă șefului de serviciu.
- întocmirea referatelor care se înaintează Compartimentului Juridic și stau la baza inițierii acțiunii în instanță de recuperare a debitelor restante și/sau evacuare a restanțierilor la plata taxelor stabilite prin contractele de închiriere locuințe apartinătoare Statului Român;
- întocmirea evidenței sentințelor judecătorești primite de la Compartimentul Juridic în urma acționării în instanță a chiriașilor prin completarea dosarului și registrului;
- emiterea facturilor pe codul 1001 (închirieri locuințe) și pentru refacturarea utilităților;
- transmiterea lunară a situației privind valoarea lunară de amortizare care urmează să fie virată către Agenția Națională de Locuințe către Serviciu Buget, Finanțe, Contabilitate;
- participarea la soluționarea sesizărilor prin deplasare în teren și prezentarea unei note cu cele constate și propuneri de soluționare;
- întocmirea referatelor pentru achiziția de materiale și pentru executări de lucrări curente;
- asigurarea listării raportului lunar Z, și depunerii lunare a declarației fiscale către ANAF, pentru încasările trecute prin casa de marcat a Centrului de Agrement, Sport și Educație;.
- depunerea zilnică la casieria Primăriei Municipiului Brad încasările zilei precedente ale Centrului de Agrement, Sport și Educație, împreună cu raportul zilnic a încasărilor;
- completarea zilnică a registrului de casă;
- gestionarea materialelor, furniturile de birou, consumabilelor, imprimatelor, materialelor de curățenie, obiectelor de inventor, mijloacelor fixe, mijloacelor bănești ale bazelor sportive și a Centrului de Agrement, Sport și Educație Brad; întocmirea tuturor actelor impuse de legislație în vederea păstrării gestiunii la zi (note intrare recepție, bon de consum, bon de transfer, fișe de magazine, etc);
- întocmirea evidenței încasărilor și a unui raport anual de activitate pentru Centrul de Agrement, Sport și Educație, din care rezultă cheltuielile și veniturile realizate;
- urmărirea realizării lucrărilor de întreţinere şi conservare a spaţiilor verzi, de tăiere şi formare manuală şi mecanică a coroanelor de arbori şi arbuşti, de plantat arbori şi arbuşti ornamentali, de fertilizare şi igienizare, de tăiere şi formare a gardului viu;
- asigurarea unei bune organizări și funcționări a obiectivului ”CENTRU DE AGREMENT, SPORT ȘI EDUCAȚIE” Brad;
- încasarea contravalorii taxelor stabilite prin H.C.L. pentru serviciile oferite cetățenilor utilizând casa de marcat;
- înregistrarea solicitărilor primite și eliberarea abonamentelor în baza acestora;
- participarea la aprovizionarea cu materiale în mod ritmic a tuturor punctelor de lucru în scopul asigurării unei bune desfăşurări a activităţii; asigură gestionarea materialelor din depozite;
- asigurarea încheierii de contracte de închiriere pentru folosinţa spaţiilor aflate în administrare şi urmărirea derulării acestor contracte;
- urmărirea realizării lucrărilor de întreţinere şi conservare a bazelor sportive.
– pentru postul de șofer-
- efectuarea verificării privind deținerea asupra sa a permisului de conducere, a certificatului de înmatriculare, foii de parcurs, actului de primire-predare al autovehiculului, foii de însoțire, înainte de plecarea în cursă;
- abaterea de la itinerariul stabilit precum și folosirea autovehiculului în scopuri personale este interzisă;
- verificarea înainte de plecarea în cursă instalației de alimentare cu carburanți, sistemul de frânare, sistemul de direcție, semnalizare, rulare si frânare, instalația electrica si de evacuare a gazelor arse și să confirme prin semnătură pe foaia de parcurs, că autovehiculul corespunde din punct de vedere tehnic.
- verificarea înainte de plecarea în cursă în cursă dacă autoutilitara este dotată cu mijloace P.S.I., nu pleacă în cursă în lipsa acestora;
- respectarea regulilor privind circulația pe drumurile publice şi prevederile actelor normative privind circulația autovehiculelor pe drumurile publice;
- respectarea legislației rutiere, conducerea autovehiculului cu maximă atenţie şi aplicarea normele conducerii preventive;
- încărcarea autoutilitarei peste limitele de tonaj şi gabarit este interzisă;
- informarea superiorilor privind orice accident în care este implicat; repararea pe cont propriu a mașinii avariate fără avizul conducerii Primăriei Municipiului Brad este interzisă;
- asigurarea întreținerii în stare de funcționare a tractorului aflat în dotarea Primăriei Municipiului Brad;
- raportarea oricărei defecțiune a autoturismelor din dotarea Primăriei Municipiului Brad,
- înregistrarea cantităților de combustibil alimentate conform foilor de parcurs;
- completarea corectă a foilor de parcurs;
- răspunderea privind subinventarul încredințat și cel din garaje;
- plecarea în cursă doar cu aprobare şi documentele necesare;
- respectarea timpului şi volumului de lucru la întreținerile tehnice;
- luarea măsurilor de remediere a defecțiunilor constatate, iar în cazul defecțiunilor grave să apeleze la serviciile specializate în domeniu cu aprobarea conducerii Primăriei Municipiului Brad;
- deteriorarea autovehiculelor, utilajelor, mașinilor-unelte, urmare unor acțiuni necorespunzătoare atrage răspunderea conform legii;
- asigurarea transportului vegetației și deșeurilor colectate de pe domeniul public;
- încredințarea conducerea autovehiculului altor persoane, este interzisă.
– pentru postul de muncitor calificat –
- întreținerea și repararea mobilierului;
- întreținerea și repararea utilajelor;
- întreținerea și repararea tribunelor;
- asigurarea irigării și menținerea curățeniei în vestiare, băi, birouri;
- repararea și înlocuirea broaștelor, ialelor defecte din incinta Primăriei Municipiului Brad;
- întreținerea și repararea instalațiilor de apă;
- întreținerea instalației de încălzire;
- întreținerea și repararea indicatoarelor rutiere, semnelor de circulație;
- întreținerea (repararea și vopsirea băncilor) din parcurile municipiului Brad;
- montarea și întreținerea mobilierului stradal.
– pentru postul de îngrijitor –
- asigurarea igienizării spațiului cu destinația Clubul pensionarilor și a altor spații destinate publicului
- executarea lucrărilor de săpat rondouri, plantat material floricol în 2 etape, udat, plivit, etc;
- plantarea materialului floricol în ghivecele amplasate în jardiniere, asigurarea îngrijirii acestora pe toată perioada de vegetație;
- participarea la efectuarea zilnică a curățeniei în parcurile publice, zone verzi, scuaruri, etc ( măturat, greblat, strâns frunza);
- participarea la curățarea zăpezii de pe alei și trotuare, mobilier din parcuri și alte zone din administrarea domeniului public și privat;
- efectuarea curățeniei la Centrul de agrement, sport și educație ori de câte ori este nevoie ( aspirat, șters praf, șters geamuri, igienizarea spațiilor cu destinația vestiar, baie, saună);
- colectarea coșurilor cu deșeurile selectate la fiecare nivel funcțional și le asigură deversarea acestora în europubelele corespunzătoare de la punctul de colectare;
- asigurarea curățeniei în incinta birourilor înainte de începerea programului de lucru;
- aspirarea săptămânală în incinta birourilor precum și a căilor de acces după un program stabilit cu șeful ierarhic superior;
- asigurarea curățeniei și a igienizării periodice a diferitelor suprafețe ( ferestre, uși, corpuri de iluminat);
- spălarea și curățarea zilnică a grupurilor sanitare și asigurarea existenței materialelor igienico-sanitare;
- asigurarea curățeniei și igienizarea periodică a spațiilor anexe (holuri, Casa Căsătoriilor, scări, săli de ședință).
– pentru postul de muncitor necalificat –
- întreținerea utilajelor din dotare ( cositoare, motocositoare, sisteme de irigat, etc);
- trasarea suprafețelor de joc din bazele sportive;
- participarea la activitățile de deszăpezire și curățare a gheții de pe alei, trotuare, poduri, și podețe;
- întreținerea și repararea mobilierului urban din parcuri, baze sportive;
- asigurarea irigării și menținerea curățeniei în vestiare;
- asigurarea încălzirii vestiarelor și supravegherea sobelor de teracotă, în vederea prevenirii incendiilor;
- participarea la salubrizarea zonelor verzi adiacente bazelor sportive: Aurul Brad, teren sintetic din Micro 1, a malurilor Văii Bradului, pârâului Luncoi;