Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei
DISPOZIŢII GENERALE
Art. 62. Compartimentul Administrarea Parcărilor este un compartiment funcțional din cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public și Privat și asigură aplicarea prevederilor legale referitoare la administrarea parcărilor din municipiul Brad.
PRINCIPALELE ATRIBUŢII
- participarea la programele de reabilitare, dezvoltare și modernizare a parcărilor publice și riverane din municipiul Brad, conform legislației în vigoare;
- elaborarea procedurilor operaționale, conform legislației în vigoare, pentru buna funcționare a compartimentului;
- asigurarea întocmirii referatelor pentru achiziția de materiale și pentru executări de lucrări curente, în scopul unei administrări a parcărilor existente;
- efectuează propuneri pentru programe anuale privind întreținerea, dezvoltarea, modernizarea și amenajarea de noi parcări, dacă este posibil;
- participarea și urmărirea în teren a modului de administrare a parcărilor publice și riverane (marcaje, table de avertizare etc.);
- încasarea contravalorii taxelor stabilite prin H.C.L. pentru rezervarea de parcări riverane și eliberarea de abonamente pentru parcarea pe domeniul public;
- urmărirea eliminării autovehiculelor abandonate pe domeniul public prin colaborare cu polițiștii locali din cadrul Poliției Locale a Municipiului Brad;
- urmărirea eliminării autovehiculelor expuse în parcările publice, în scopul vânzării, fără achitarea taxei stabilite prin H.C.L.;
- efectuează propuneri privind eliberarea și întocmirea evidenței autorizațiilor de liber acces a autovehiculelor destinate transportului de mărfuri și a utilajelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone în municipiul Brad;
- întocmirea evidenței biletelor de taxare în parcările publice cu plată;
- eliberarea abonamentelor de parcare pe domeniul public, respectând legislația în vigoare
- asigurarea încheierii de contracte de rezervare a parcărilor riverane și întocmirea evidenței locurilor rezervate în parcările riverane;
- participarea la soluționarea sesizărilor prin deplasare în teren;
- urmărirea realizării lucrărilor de întreținere și conservare a parcărilor publice și a parcărilor riverane;
- participarea, împreună cu funcționarii din cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public și Privat, la urmărirea încasărilor debitate conform contractelor întocmite: închirieri, concesiuni, vânzări;
- asigurarea emiterii facturilor ce au ca obiect contravaloarea sumelor stabilite în urma concesionării bunurilor aparținătoare domeniului public și privat, cod 1003.
– pentru postul de muncitor calificat-
- participarea și urmărirea în teren a modului de administrare a parcărilor publice și riverane (marcaje, table de avertizare, etc);
- urmărirea eliminării autovehiculelor abandonate de pe domeniul public prin colaborare cu agenții Poliției Locale;
- urmărirea eliminării mașinilor expuse în parcările publice, în scopul vânzării, fără achitarea taxei stabilite prin Hotărâre de Consiliu;
- participarea la taxarea autovehiculelor staționate în parcările publice;
- verificarea valabilității abonamentelor;
- participarea la lucrările de amenajare a parcărilor auto, dispuse de conducerea Primăriei municipiului Brad (marcaje, inscripționări, montare placi avertizoare);
- participarea la acțiunile de verificare a respectării de către beneficiar a locurilor de parcare repartizate;
- urmărirea realizării lucrărilor de întreținere și conservare a parcărilor publice și riverane;
- executarea lucrărilor de reparații electrice și sanitare, acolo unde este nevoie;
- executarea lucrărilor de întreținere a fântânilor arteziene și a sistemelor de irigare a zonelor verzi.
– pentru postul de muncitor necalificat-
- taxarea autovehiculelor staționate în parcările publice;
- verificarea valabilității abonamentelor;
- decontarea încasărilor zilnice realizate din vânzarea tichetelor,
- participarea la lucrările de amenajare a parcărilor auto, dispuse de conducerea Primăriei Municipiului Brad (marcaje, inscripționări, montare placi avertizoare).