În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 12 iulie 2016, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectelor de hotărâre:
1.Proiect de hotărâre privind completarea H.C.L.95/2016 privind sărbătorirea Zilelor Municipiului Brad, Ediţia a XV-a.
2.Proiect de hotărâre privind trecerea unei cantităţi de masă lemnoasă din proprietatea publică în proprietatea privată a Municipiului Brad, precum şi exploatarea şi valorificarea acesteia.
3.Proiect de hotărâre pentru modificarea art.2 din Hotărârea Consiliului Local nr. 110/2015 de aprobare a Documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii „MODERNIZARE PIAŢA AGROALIMENTARĂ ” din municipiul BRAD, judeţul Hunedoara:- iniţiate de Primarul Municipiului Brad, domnul Florin Cazacu.
Proiectele de hotărâri pot fi consultate atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic în link-urile de mai sus.
PÂNĂ LA DATA DE 12 iulie 2016, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRE.
Data anunţului: 6 iulie 2016