Site-ul oficial al Municipiului Brad

Administrator public

Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

Competenţa managerială:
1. Organizează, coordonează şi gestionează activitatea instituţiei;
2. Estimează, asigură şi gestionează resursele umane, financiare, tehnice şi/sau materiale;
3. Evaluează, revizuieşte şi propune recomandări pentru îmbunătăţirea practicilor curente;
4. Formulează politici, strategii şi proceduri noi, actualizate sau îmbunătăţite;
5. Elaborează planuri de acţiune pentru implementarea politicilor şi strategiilor;
6. Monitorizează şi evaluează implementarea, după caz, de politici, strategii, programe;
7. Orice alte competente specifice instituţiei şi postului, în limitele legii.

Atribuţii:
1. Îndeplineşte atribuţii de coordonare delegate de către primar în baza contractului de management, privind: aparatul de specialitate al primarului, unul sau mai multe compartimente funcţionale din cadrul aparatului de specialitate al primarului;
2. Îndeplineşte atribuţii de coordonare ale serviciilor publice subordonate Consiliului local;
3. Îndeplineşte atribuţii referitoare la relaţia cu Consiliul local;
4. Îndeplineşte orice alte atribuţii delegate de către Primarul Municipiului Brad.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support