1. Autoritatea Contractantă: Municipiul Brad, cu sediul în Brad, strada Independenţei, nr. 2, judeţul Hunedoara, codul poştal 335200, telefon 0254/612665, Fax: 0254/612669, Cod fiscal: 4374962, e-mail: bradprim@yahoo.com.
2. Reglementări legale privind acordarea finanţării nerambursabile:
– Legea nr. 350/2005 2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate activităţii nonprofit de interes general, republicată, precum şi legile speciale pentru fiecare domeniu finanţat.
3. Durata de implementare a proiectelor: anul 2016.
4. Ghidul solicitantului se poate procura de la sediul Primăriei municipiului Brad, strada Independenţei, nr. 2, judeţul Hunedoara, Compartimentul Relaţii Publice, telefon 0254/612665 şi de pe site-ul instituţiei www.primariabrad.ro.
5. Solicitantul va depune cererea cu documentaţia aferentă prevăzută în Ghidul solicitantului la sediul Primăriei municipiului Brad – Compartimentul Relaţii Publice, din Brad, strada Independenţei, nr. 2, judeţul Hunedoara, până la data de 01 APRILIE 2016, ora 12, în plic sigilat, cu menţionarea pe plic a denumirii proiectului, adresa şi numele complet al solicitantului precum şi menţiunea „A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE SESIUNEA DE EVALUARE”. În plicul conţinând propunerile de proiecte, documentele vor fi aranjate în ordinea şi în numărul de exemplare menţionate în Ghidul Solicitantului.
6. Evaluarea şi selecţionarea proiectelor în vederea obţinerii de finanţare nerambursabilă se va face de către Comisia de evaluare şi selecţionare constituită prin Hotărârea Consiliului Local al municipiului Brad nr. 27/2015, in data de 04 APRILIE 2016.
7. SECRETARIATUL Comisiei de evaluare şi selecţionare va comunica în scris, la încheierea procedurii de evaluare, selecţionare şi aprobare a proiectelor prin Hotărâre a Consiliului Local al municipiului Brad, solicitanţilor neselecţionaţi motivele neacordării finanţării şi celor selecţionaţi nivelul sumelor aprobate în vederea încheierii contractelor.
8. Domeniul de activitate, suma totală alocată şi sesiunile de depunere a documentaţiilor sunt cele prevăzute în Programul anual pentru acordarea de finanţări nerambursabile acordate de bugetul general al Municipiului Brad pentru anul 2016.
PROGRAM ANUAL PENTRU ACORDAREA DE FINANŢĂRI NERAMBURSABILE ÎN CONDIŢIILE LEGII NR. 350/2005
1. Domeniile pentru care se acordă finanţare nerambursabilă de la bugetul general al Municipiului Brad în anul 2016 sunt:
– Servicii recreative şi sportive;
– Servicii religioase;
2. Suma totală de la bugetul general al Municipiului Brad şi aprobată pentru anul 2016 este de 300.000 lei, repartizarea acesteia pe domenii fiind următoarea:
– Servicii recreative şi sportive – 200.000 lei;
– Servicii religioase – 100.000 lei;
3. Acordarea de finanţări nerambursabile de la bugetul general al Municipiului Brad pentru anul 2016 se va realiza în doua sesiuni, respectiv luna aprilie si luna septembrie.
Ghidul solicitantului poate fi consultat aici.