Site-ul oficial al Municipiului Brad

CABINETUL VICEPRIMARULUI

Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

DISPOZITII GENERALE

Art. 56. (1) Este constituit în temeiul prevederilor legale în vigoare, conform cărora, viceprimarii municipiilor pot înființa, în limita numărului maxim de posturi aprobate, Cabinetul viceprimarului, compartiment distinct format din o persoană.

(2) Personalul din cadrul Cabinetului Viceprimarului este numit și eliberat din funcție pe baza propunerii Viceprimarului Municipiului Brad. Acesta își desfășoară activitatea în baza unui contract individual de muncă pe durată determinată, încheiat în condițiile legii, pe durata mandatului Viceprimarului Municipiului Brad. Atribuțiile personalului angajat în cadrul Cabinetului Viceprimarului se stabilesc, în condițiile legii, de către Viceprimarului Municipiului Brad.

PRINCIPALELE ATRIBUŢII 

  1. asigurarea consilierii Viceprimarului Municipiului Brad pe probleme specifice;
  2. întocmirea rapoartelor Viceprimarului Municipiului Brad la care este obligat, conform legislației în vigoare;
  3. tehnoredactarea materialelor proprii, precum și întreaga corespondență la nivel de Cabinet Viceprimar;
  4. participarea la programul de audiențe al Viceprimarului Municipiului Brad dacă este solicitat, evidența și soluționarea acestora;
  5. reprezentarea, prin delegare, a Viceprimarului Municipiului Brad la activitățile specifice, precum și la întâlnirile cu reprezentanții instituțiilor cu atribuții similare;
  6. prezentarea Viceprimarului Municipiului Brad de informări periodice ori de câte ori se impune cu privire la problemele de interes public;
  7. efectuarea de propuneri Viceprimarului Municipiului Brad, urmare a concluziilor unor adunări publice, întocmirea listei priorităților privind proiectelor de interes public;
  8. participarea la ajustarea Strategiei locale de dezvoltare economico-socială, prin consultări cu autoritățile responsabile ;
  9. susținerea inițiativelor de dezvoltare locală;
  10. menținerea legăturii cu aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad, cât și cu alte instituții din administrația publică locală;
  11. colaborarea cu Secretarul General al Municipiului Brad pentru aplicarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare în ceea ce privește asocierea, înfrățirea, asocierea intercomunitară și întocmirea evidențelor privind structurile asociative ale autorității administrației publice locale;
  12. colaborarea cu structurile funcționale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brad în ceea ce privește elaborarea unor regulamente de organizare și funcționare;
  13. facilitarea comunicării între administrația publică locală, O.N.G.-uri și diferite societăți comerciale în vederea realizării unor parteneriate;
  14. preocuparea îndeaproape de imaginea publică a Viceprimarului Municipiului Brad și a cabinetului acestuia, consolidându-i prestigiul și notorietatea prin: accesibilitate, onestitate, toleranță și evitarea oricăror conflicte cu persoanele de contact; construirea și susținerea în orice împrejurare a unei imagini pozitive/favorabile atât pentru viceprimar, în calitatea sa de reprezentant legal al autorității locale, cât și pentru Municipiul Brad; repararea prejudiciului de imagine al Viceprimarului Municipiului Brad, dacă situația de fapt o impune;
  15. îndeplinirea oricărei alte atribuții legate de adunări publice, organizare întâlniri, protocol, festivități;
  16. inițierea și derularea de campanii de informare în toate domeniile de interes pentru comunitate.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support