Site-ul oficial al Municipiului Brad

Compartiment cadastru, topometrie

Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

Art. 59. Compartimentul Cadastru, Topometrie funcționează în structura organizatorică a Direcției Arhitect Șef și răspunde de punerea în aplicare a legislației în domeniul cadastrului și publicității imobiliare în municipiul Brad.

PRINCIPALELE ATRIBUȚII 

  1. îndeplinirea atribuțiilor specifice ce revin instituției rezultate din prevederile Legii nr. 7/1996, republicată, – Legea cadastrului și publicității imobiliare, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  2. întocmirea documentațiilor cadastrale și trasarea în teren a punctelor de contur ale imobilelor proprietatea Municipiului Brad;
  3. ridicarea documentelor de la O.C.P.I Hunedoara/ B.C.P.I  Brad;
  4. executarea măsurătorilor topografice si cadastrale, măsurătorilor GPS , integrarea datele provenite din măsurători si alte metode de achiziție de date;
  5. efectuarea de măsurători la orice suprafață de teren solicitată de conducerea primăriei;
  6. procesarea datelors obținute pe teren folosind programe software dedicate;
  7. crearea și întreținerea bazei de date privind cadastrul imobiliar;
  8. asigurarea unei bune desfășurări a lucrărilor de înregistrare sistematică a terenurilor din extravilan în sistemul integrat de cadastru și carte funciară, pe sectoare cadastrale, conform prevederilor Legii nr. 7/1996, republicată , cu modificările și completările ulterioare din cadrul Programului de Cadastru și Carte Funciară;
  9. stocarea bazelor de date cu terenurile din cadastrul imobiliar edilitar și de construire a băncilor de date urbane;
  10. realizează propuneri privind întocmirea documentațiilor cadastrale;
  11. centralizarea și gestionarea documentației cadastrale;
  12. gestionarea bazei de date ce cuprinde evidența proprietății imobiliare pe raza municipiului Brad conform registrului cadastral al parcelelor, al proprietarilor, al corpurilor de proprietate;
  13. constituirea și actualizarea evidenței terenurilor care fac parte din domeniul public sau privat al Municipiului Brad;
  14. participarea la efectuarea măsurătorilor și a constatărilor în teren în vederea efectuării expertizelor tehnice dispuse de instanțele de judecată;
  15. deplasarea în teren pentru participarea la expertize ce se desfășoară în dosarele civile și exprimare punct de vedere tehnic pentru serviciul contencios
  16. analizarea documentațiilor de alipire, dezlipire, modificarea limitei de proprietate, reconstituirea cărții funciare pierdute, distruse sau sustrase, comasare, redistribuire, a documentațiilor de întăbulare și parcelare în concordanța cu înscrierile din cartea funciară;
  17. efectuarea intabulării unor imobile proprietate publică/privată a localității;
  18. determinarea prin măsurători și întocmirea unor schițe de plan a suprafețelor unor terenuri /clădiri;
  19. participarea la inventarierea anuală a terenurilor proprietate publică și privată a Municipiului Brad;
  20. asigurarea păstrării documentației topografice (planuri, cadastrale, documentații de înscriere a imobilelor proprietatea publică și privată a Municipiului Brad, precum și sectoarele cadastrale efectuate);
  21. efectuarea prelucrării datelor topografice luate din teren pentru crearea, modificarea și realizarea hărților topografice și alte reprezentări grafice ale U.A.T. Brad;
  22. participararea la elaborarea Nomenclaturii stradale pe U.A.T. Brad;
  23. întocmirea memoriilor tehnice.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support