Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei
DISPOZIŢII GENERALE
Art. 61. Compartimentul Fond Locativ şi Urmărire Contracte este un compartiment funcţional din cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat şi asigură aplicarea prevederilor legale referitoare la administrarea domeniului public și privat.
PRINCIPALELE ATRIBUŢII
- colaborarea cu funcționarii publici şi cu personalul contractual care au atribuţii în administrarea domeniului public şi a domeniului privat al Municipiului Brad;
- asigurarea inventarierii şi conducerea evidenţei bunurilor publice şi private ale Municipiului Brad şi întocmirea propunerilor privind valorificarea cât mai eficientă a acestora, prin închiriere, concesionare, vânzare, după caz, cu respectarea prevederilor legale;
- întocmirea evidenţei spaţiilor din fondul locativ cu destinaţia de locuinţe, controlarea modul de utilizare a acestora şi realizarea propunerilor privind închirierea sau vânzarea de locuinţe din fondul locativ de stat, inclusiv a locuinţelor sociale, devenite disponibile, în condiţiile legii;
- participarea la efectuarea de anchete sociale privind repartizarea de locuinţe din fondul locativ de stat, inclusiv a locuinţelor sociale, devenite disponibile;
- administrarea locuinţelor sociale, potrivit competenţelor stabilite de lege;
- întocmirea sau participarea la întocmirea de contracte de închiriere, subînchiriere, concesionare sau vânzare, după caz, a bunurilor publice şi private ale Municipiului Brad şi urmăreşte derularea contractelor;
- verificarea anuală a stării imobilelor, respectarea destinaţiilor spaţiilor publice şi private, întocmeşte note de constatare şi formulează propuneri în consecinţă;
- în colaborare cu Asociaţiile de proprietari, după caz, întocmirea planul anual de reparaţii pentru imobilele sau părţile de imobile, proprietate de stat şi propunerea finanțării acestora prin bugetul local;
- participarea la elaborarea documentaţiilor necesare atribuirii contractelor de concesiune şi închiriere aparţinând inventarului domeniului public şi privat;
- actualizarea anuală a tarifelor prevăzute în contractele de închiriere şi concesiune cu rata inflaţiei pe baza buletinelor transmise de Institutul Naţional de Statistică;
- participarea la şedinţele comisiei de licitaţii publice pentru închirieri şi concesiuni;
- întocmirea evidenţei parcărilor rezervate pe domeniul public;
- participarea la întocmirea contractelor de rezervare parcare auto.