Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei
DISPOZIŢII GENERALE
Art. 51. Compartimentul Programe și Proiecte cu Finanțări Nerambursabile este un compartiment funcţional din cadrul structurii organizatorice a aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brad, cuprinde trei posturi de funcţionari publici de execuţie şi asigură aplicarea legislaţiei privind implementarea proiectelor cu finanţare externă pentru Municipiul Brad.
PRINCIPALELE ATRIBUŢII
- asigurarea publicității şi informării privind legislaţia comunitară, programele europene aflate în derulare sau deja finalizate;
- colaborarea cu societatea civilă, în special cu O.N.G.-urile pentru a accesa programele comunitare şi pentru a promova rezolvarea problemelor sociale locale;
- colaborarea cu instituţii şi organisme din ţară sau din străinătate pe linie de integrare europeană;
- participarea la iniţierea, redactarea, depunerea, coordonarea şi implementarea de proiecte cu finanţare externă în numele Consiliului Local al Municipiului Brad şi/sau în parteneriat cu alte instituţii, organizaţii sau asociaţii legal constituite, în vederea dezvoltării social-economice a municipiului Brad;
- colaborarea cu entitățile autorităților care au atribuții în domeniul implementării de proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile (Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, Organisme Intermediare, Autorități de Management);
- asigurarea documentării și elaborarea tuturor materialelor specifice necesare accesarii și implementării proiectelor;
- consilierea şi informarea compartimentelor din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad asupra tuturor oportunităţilor de accesare a proiectelor finanţate din fonduri europene nerambursabile;
- realizarea de informări privind proiectele derulate de Municipiul Brad, dar și portofoliul de proiecte prevăzute a fi realizate;
- realizarea şi actualizarea „Strategia de dezvoltare locală durabilă a municipiului Brad “.