Site-ul oficial al Municipiului Brad

Compartiment urbanism, amenajarea teritoriului

Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

DISPOZIŢII GENERALE

Art. 58. Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului funcţionează în structura organizatorică a Direcţiei Arhitect Șef și răspunde de punerea în aplicare a legislaţiei în domeniul urbanismului, amenajarea teritoriului în municipiul Brad.

PRINCIPALELE ATRIBUŢII

  1. verificarea pe teren ca lucrările de construire/demolare sa se execute în baza autorizației de construcție precum și respectarea proiectelor autorizate, participă la recepțiile la terminarea lucrărilor;
  2. întocmirea și eliberarea la solicitarea cetățenilor a adeverințelor privind înscrierea în evidențele de carte funciară în conformitate cu prevederile legale;
  3. eliberarea adeverințelor (certificatelor) de nomenclatură stradală în conformitate cu nomenclatorul stradal în vigoare;
  4. verificarea existenței documentului de plată privind încasarea contravalorii avizelor, acordurilor, adeverințelor, etc.;
  5. constatarea abaterilor care constituie contravenții conform legii privind autorizarea construcțiilor și luarea măsurilor necesare, respectiv întocmirea proceselor-verbale de constatare a contravențiilor și le transmite șefului ierarhic superior;
  6. urmărirea în teritoriu respectării P.U.G., P.U.Z., P.U.D. și efectuarea propunerilor privind îmbunătățirea acestora;
  7. verificarea cererilor și conținutul documentațiilor depuse pentru eliberarea certificatelor de urbanism și a autorizațiilor de construire respectiv desființare/demolare, sub aspectul prezentării tuturor actelor necesare autorizării respectiv sub aspectul încadrării soluțiilor propuse în prevederile documentațiilor de urbanism aprobate și ale certificatului de urbanism.
  8. redactarea și eliberarea, pe baza documentelor depuse, în conformitate cu prevederile legale, certificatelor de urbanism și autorizațiilor de construcție, respectiv desființare/demolare precum și întocmirea și răspunderea privind de registrele de evidență ale certificatelor de urbanism si registrele de evidență ale autorizațiilor de construcție respectiv desființare/demolare, reconstruire, modificare, extindere, reparare, protejare, restaurare, conservare și alte lucrări prevăzute de lege, după caz;
  9. întocmirea, împreună cu Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat şi Serviciul Buget, Finanţe, Contabilitate, Taxe şi Impozite Locale, referator şi documentaţiilor pe care le transmite Compartimentului Juridic în vederea acţionării în instanţă a persoanelor fizice şi juridice;
  10. verificarea permanentă în teren a stării construcţiilor aparţinând domeniului public al Primăriei Municipiului Brad, conform Planului anual de verificare şi realizarea propunerilor, după caz, lucrărilor de reparaţii ce se impun, fiind în același timp și responsabil cu urmărirea comportării în timp a construcțiilor.

 – pentru postul de șofer-

  1. efectuarea verificării privind deținerea asupra sa a permisului de conducere, a certificatului de înmatriculare, foii de parcurs, actului de primire-predare al autovehiculului, foii de însoțire, înainte de plecarea în cursă;
  2. păstrarea certificatului de înmatriculare, licenței de execuție și copia licenței de transport, precum și actele mașinii în condiții corespunzătoare, prezentarea acestora la cererea organelor de control;
  3. respectarea cu strictețe a itinerariului și instrucțiunilor primite de la șeful ierarhic superior;
  4. verificarea înainte de plecarea în cursă a instalației de alimentare cu carburanți, sistemul de frânare, sistemul de direcție, semnalizare, rulare si frânare, instalația electrica si de evacuare a gazelor arse și să confirme prin semnătură pe foaia de parcurs, că autovehiculul corespunde din punct de vedere tehnic.
  5. verificarea înainte de plecarea în cursă în cursă dacă autoutilitara este dotată cu mijloace P.S.I., nu pleacă în cursă în lipsa acestora;
  6. respectarea regulilor privind circulația pe drumurile publice şi prevederile actelor normative privind circulația autovehiculelor pe drumurile publice;
  7. respectarea legislaţiei rutiere, conducerea autovehiculului cu maximă atenţie şi aplicarea normele conducerii preventive;
  8. informarea superiorilor privind orice accident în care este implicat; reparerea pe cont propriu a mașinii avariate fără avizul conducerii Primăriei Municipiului Brad este interzisă;
  9. atât la plecare cât și la sosire din cursă, verificarea stării tehnice a autovehicului;
  10. dacă la constatarea unor defecțiuni/nereguli ale autovehicului, nu pleacă în cursă și anunță imediat superiorul pentru a se remedia defecțiunile; în cazul defecțiunilor grave apelează la serviciile specializate în domeniu, cu aprobarea conducerii Primăriei Municipiului Brad;
  11. înregistrarea cantităților de combustibil alimentate conform foilor de parcurs;
  12. completarea corectă a foilor de parcurs;
  13. predarea către șeful direct foaia de parcurs, completată corespunzător;
  14. răspunderea privind subinventarul încredințat și cel din garaje;
  15. plecarea în cursă doar cu aprobare şi documentele necesare;
  16. respectarea timpului şi volumului de lucru la întreținerile tehnice;
  17. deteriorarea autovehiculelor, utilajelor, mașinilor-unelte, urmare unor acțiuni necorespunzătoare atrage răspunderea conform legii;
  18. încredințarea conducerea autovehiculului altor persoane, este interzisă;
  19. încadrarea în consumul normal de combustibil;
  20. la parcarea autovehicului efectuarea tuturor măsurilor pentru asigurarea mașinii;
  21. comunicarea imediată șefului direct, telefonic sau prin orice alt mijloc, oricărui eveniment de circulație în care este implicat;
  22. întreținerea în perfectă stare de funcționare și de curățenie a autovehiculelor din dotarea Primăriei Municipiului Brad.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support