Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei
DISPOZIŢII GENERALE
Art. 66. Compartimentul Informatică este un compartiment funcţional din cadrul structurii organizatorice a Direcției Arhitect Șef din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad, cuprinde un post de funcţionar public de execuţie şi asigură informatizarea şi conducerea computerizată a tuturor activităţilor pretabile pentru prelucrare pe calculator ce revin autorităţilor publice locale.
PRINCIPALELE ATRIBUŢII
- informatizarea şi conducerea computerizată a tuturor activităţilor pretabile pentru prelucrare pe calculator ce revin autorităţilor publice locale;
- întreţinerea şi administrarea aplicaţiilor informatice aflate în exploatare;
- luarea măsurilor imediate pentru remedierea defecţiunilor apărute în sistemul informatic din cadrul Primăriei Municipiului Brad;
- monitorizarea evenimentele de pe reţea şi a resurselor;
- elaborarea Planului Strategic de dezvoltare a sistemului informatic;
- realizarea şi implementarea planul de back-up şi asigură existenţa salvărilor documentelor;
- întreţinerea şi actualizarea paginii web a Primăriei Municipiului Brad;
- asigurarea asistenţei în cazul actualizării programului legislativ;
- elaborarea şi actualizarea procedurii operaționale privind sistemul informaţional şi securitatea acestuia;
- elaborarea Planului de recuperare a datelor în caz de dezastru;
- executarea, analizarea şi programarea pe calculator a lucrărilor de prognoză din cadrul compartimentului şi pentru unităţile subordonate Primăriei Municipiului Brad şi prelucrează informaţiile primare preluate;
- prezentarea propunerilor privind sistemul informatic şi asigurarea asistenţei de specialitate pentru achiziţionarea echipamentelor necesare;
- coordonarea, îndrumarea şi supravegherea activitatea de editare şi arhivare pe suport magnetic a documentelor în cadrul Primăriei Municipiului Brad;
- pe linia administrării reţelei:
- n1) planificarea, achiziţionarea, instalarea şi operarea în cadrul reţelei;
- n2) supravegherea tuturor modificărilor la server, cablare şi alte surse ale reţelei, asigurând capacităţi suficiente pentru aplicaţii noi;
- n3) instalarea caracteristicilor utilizatorilor, parolelor, drepturilor de acces în reţea.
- acordarea asistenţei salariaţilor pe linia ridicării nivelului de cunoştinţe privind operarea pe calculator;
- coordonarea, din punct de vedere informaţional, activităţilor în care este implicată Primăria Municipiului Brad, asigurând necesarul de echipament de calcul, personal şi soft specializat;
- coordonarea şi participarea directă la realizarea machetelor cu conţinut grafic deosebit (diplome, antete, reclame, anunţuri, hărţi tematice etc.) cât şi a acelor documente complexe care necesită cunoştinţe de nivel superior în utilizarea calculatoarelor.