Site-ul oficial al Municipiului Brad

Compartimentul informatică

Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

DISPOZIŢII GENERALE

Art. 66. Compartimentul Informatică este un compartiment funcţional din cadrul structurii organizatorice a Direcției Arhitect Șef din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Brad, cuprinde un post de funcţionar public de execuţie şi asigură informatizarea şi conducerea computerizată a tuturor activităţilor pretabile pentru prelucrare pe calculator ce revin autorităţilor publice locale.

PRINCIPALELE ATRIBUŢII

  1. informatizarea şi conducerea computerizată a tuturor activităţilor pretabile pentru prelucrare pe calculator ce revin autorităţilor publice locale;
  2. întreţinerea şi administrarea aplicaţiilor informatice aflate în exploatare;
  3. luarea măsurilor imediate pentru remedierea defecţiunilor apărute în sistemul informatic din cadrul Primăriei Municipiului Brad;
  4. monitorizarea evenimentele de pe reţea şi a resurselor;
  5. elaborarea Planului Strategic de dezvoltare a sistemului informatic;
  6. realizarea şi implementarea planul de back-up şi asigură existenţa salvărilor documentelor;
  7. întreţinerea şi actualizarea paginii web a Primăriei Municipiului Brad;
  8. asigurarea asistenţei în cazul actualizării programului legislativ;
  9. elaborarea şi actualizarea procedurii operaționale privind sistemul informaţional şi securitatea acestuia;
  10. elaborarea Planului de recuperare a datelor în caz de dezastru;
  11. executarea, analizarea şi programarea pe calculator a lucrărilor de prognoză din cadrul compartimentului şi pentru unităţile subordonate Primăriei Municipiului Brad şi prelucrează informaţiile primare preluate;
  12. prezentarea propunerilor privind sistemul informatic şi asigurarea asistenţei de specialitate pentru achiziţionarea echipamentelor necesare;
  13. coordonarea, îndrumarea şi supravegherea activitatea de editare şi arhivare pe suport magnetic a documentelor în cadrul Primăriei Municipiului Brad;
  14. pe linia administrării reţelei:
    • n1) planificarea, achiziţionarea, instalarea şi operarea în cadrul reţelei;
    • n2) supravegherea tuturor modificărilor la server, cablare şi alte surse ale reţelei, asigurând capacităţi suficiente pentru aplicaţii noi;
    • n3) instalarea caracteristicilor utilizatorilor, parolelor, drepturilor de acces în reţea.
  15. acordarea asistenţei salariaţilor pe linia ridicării nivelului de cunoştinţe privind operarea pe calculator;
  16. coordonarea, din punct de vedere informaţional, activităţilor în care este implicată Primăria Municipiului Brad, asigurând necesarul de echipament de calcul, personal şi soft specializat;
  17. coordonarea şi participarea directă la realizarea machetelor cu conţinut grafic deosebit (diplome, antete, reclame, anunţuri, hărţi tematice etc.) cât şi a acelor documente complexe care necesită cunoştinţe de nivel superior în utilizarea calculatoarelor.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support