Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei
Art. 43. Compartimentul Investiții este un compartiment funcţional din cadrul Direcției Tehnice ce cuprinde două posturi de funcţionari publici de execuţie şi asigură aplicarea prevederilor legale privind activităţile din domeniul investiţiilor pentru Municipiul Brad .
PRINCIPALELE ATRIBUŢII
- întocmirea notelor conceptuale și temelor de proiectare pentru investiţiile publice şi supunerea lor spre aprobare, în vederea cuprinderii acestora în Programul multianual de investiții;
- realizează propuneri privind cuprinderea în Lista – sinteză anuală a proiectelor de investiţii publice prioritare, ţinând cont de programele multianuale de investiţii;
- participarea la întocmirea programelor de lucrări de investiţii şi de reparaţii în domeniile edilitar-gospodăreşti ale Municipiului Brad;
- realizarea demersurilor pentru obţinerea avizelor şi acordurilor cerute prin certificatul de urbanism pentru obiectivele de investiţii publice în vederea obţinerii autorizaţiei de construire;
- urmărirea executării lucrărilor de investiţii de amenajări şi reparaţii pentru care se stabileşte necesarul de materiale, propunerea de potenţiali furnizori şi întocmirea proceselor-verbale de recepţie;
- verificarea devizelor–ofertă şi a situaţiilor de lucrări pentru lucrările contractate cu unităţi specializate şi supunerea lor spre aprobare/acceptare celor în drept;
- propunerea actualizării devizelor generale ale lucrărilor de investiţii multianuale;
- participarea la selecţii de oferte şi la licitaţii organizate pentru achiziţii de bunuri, servicii sau lucrări;
- urmărirea respectării graficelor de plăţi convenite prin contractele de execuţie ale lucrărilor de investiţii multianuale;
- urmărirea reţinerii garanţiei de bună execuţie aferentă contractelor de lucrări de investiţii încheiate;
- asigurarea evidenţei virării cotelor de 0,1% şi 0,5% către Inspectoratul de Stat în Construcţii;
- elaborarea corespondenţei specifice activității compartimentului.