În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 11 octombrie 2017, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectelor de hotărâri:
1. Proiect de hotărâre privind completarea inventarului domeniului public al Municipiului Brad – iniţiat de Primarul Municipiului Brad;
2. Proiect de hotărâre pentru rectificarea unei poziții din inventarul domeniului privat al Municipiului Brad – iniţiat de Primarul Municipiului Brad;
Proiectele de hotărâre pot fi consultate atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic pe site-ul instituţiei www.primariabrad.ro.
PÂNĂ LA DATA DE 11 octombrie 2017, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACEST PROIECT DE HOTĂRÂRE.
Data anunțului: 27 septembrie 2017