Site-ul oficial al Municipiului Brad

Dezbatere publică din 12 februarie 2018

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 12 februarie 2018, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectelor de hotărâri:

1.Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind ocuparea temporară a domeniului public al municipiului Brad în vederea amplasării și funcționării de terase sezoniere – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind prestarea de către contravenienți de activități în folosul comunității – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.

Proiectele de hotărâri pot fi consultate atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic pe site-ul instituţiei www.primariabrad.ro.

PÂNĂ LA DATA DE 12 februarie 2018, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRE.

Data anunțului: 2 februarie2018

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support