În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 14 iunie 2016, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a următoarelor proiecte de hotărâre:
1. Proiect de hotărâre privind completarea inventarului domeniului public al Municipiului Brad
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului modelului de steag al Municipiului Brad:- iniţiate de Primarul Municipiului Brad, domnul Florin Cazacu.
PÂNĂ LA DATA DE 14 iunie 2016, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACEST PROIECT DE HOTĂRÂRE.
Data anunţului: 30 mai 2016