În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 15 decembrie 2016, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectelor de hotărâre:
1. Proiect de hotărâre privind trecerea unei cantităţi de masă lemnoasă din proprietatea publică în proprietatea privată a Municipiului Brad, precum şi exploatarea şi valorificarea acesteia – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.;
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Listei de partizi și a prețurilor de referință pentru anul de producție 2017- iniţiat de Primarul Municipiului Brad;
3. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Programului privind obligaţiile şi responsabilităţile ce revin instituţiilor publice, agenţilor economici şi cetăţenilor pentru buna gospodărire a Municipiului Brad în anul 2017 şi a Programului de măsuri privind gestionarea deşeurilor în Municipiul Brad în anul 2017- iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
Proiectele de hotărâri pot fi consultate şi la sediul Primăriei Municipiului Brad.
PÂNĂ LA DATA DE 15 decembrie 2016, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRE.
Data anunţului: 7 decembrie 2016