În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 16 noiembrie 2015, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectului de hotărâre privind organizarea unor acţiuni care se vor desfăşura în luna decembrie 2015 – proiect de hotărâre iniţiat de Primarul Municipiului Brad, domnul Florin Cazacu.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic aici .
PÂNĂ LA DATA DE 16 NOIEMBRIE 2015, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRE.