În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Primarul Municipiului Brad aduce la cunoștință publică faptul că a inițiat următorul proiect de hotărâre:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Ghidului solicitantului pentru atribuirea contractelor de finanţare nerambursabilă pe baza selecţiei publice de proiecte, numirea comisiei de evaluare şi selecţionare a proiectelor precum și a comisiei de soluționare a contestațiilor..
Proiectul de hotărâre poate fi consultat:
- pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Brad www.primariabrad.ro – la secțiunea Transparență Decizională;
- la sediul Primăriei Municipiului Brad, strada Independenței, nr. 2 (panoul de afișaj);
- în Periodicul de informare al Consiliului Municipal Brad „Zarandul”.
Propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectele de hotărâre supuse consultării publice se pot transmite, în scris, până la data de 19 APRILIE 2021, astfel:
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: bradprim@yahoo.com;
- prin poștă pe adresa: strada Independenței, nr. 2, Brad, județul Hunedoara;
- la sediul instituției, Compartimentul Relații Publice, din municipiul Brad, strada Independenței, nr. 2, județul Hunedoara.
Așteptăm cu interes poziția dumneavoastră referitoare la aceste proiecte, precum și propunerile și observațiile dumneavoastră care vor purta mențiunea ”Propuneri privind dezbaterea proiectului de hotărâre….”
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate publică până la data de 19 APRILIE 2021.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele numere de telefon: 0254 612 665, 0254 612 666, e-mail: bradprim@yahoo.com.