În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 21 august 2017, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a:
1. Proiect de hotărâre privind completarea inventarului domeniului public al Municipiului Brad – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a terenului de sport cu gazon sintetic situat în municipiul Brad, pe strada Aleea Privighetorilor, județul Hunedoara – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a terenului de sport cu gazon sintetic situat în municipiul Brad, pe strada Aleea Privighetorilor, județul Hunedoara – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei urbanistice faza Plan Urbanistic Zonal pentru „ extinderea și amenajarea construcției existente în sala de evenimente” în Brad, str. Lunca , nr. 25, județul Hunedoara
Proiectele de hotărâre pot fi consultate atât la sediul Primăriei MunicipiuluiBrad, cât şi în format electronic pe site-ul instituţiei www.primariabrad.ro.
PÂNĂ LA DATA DE 21 august 2017, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRE.
Data anunțului: 9 august 2017