În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 26 februarie 2016, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectelor de hotărâre:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modalităţii de identificare a beneficiarilor de tichete sociale din Municipiul Brad – reprezentând stimulentul educaţional pentru grădiniţă precum şi modalitatea de soluţionare a situaţilor identificate;
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Metodologiei de calcul a preţului de referinţă şi a modului de valorificare a masei lemnoase pe picior privind exploatarea
3. Proiect de hotărâre privind valorificarea unei cantităţi de masă lemnoasă din pădurea comunală a Municipiului Brad,
proiecte de hotărâre iniţiate de Primarul Municipiului Brad, domnul Florin Cazacu.
Proiectele de hotărâri pot fi consultate şi la sediul Primăriei Municipiului Brad.
PÂNĂ LA DATA DE 26 FEBRUARIE 2016, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACEST PROIECT DE HOTĂRÂRE.
RAPORT la proiectul de hotărâre privind aprobarea Metodologiei de calcul a preţului de referinţă şi a modului de valorificare a masei lemnoase pe picior privind exploatarea.
RAPORT la proiectul de hotărâre privind valorificarea unei cantităţi de masă lemnoasă din pădurea comunală a Municipiului Brad.
Data anunţului: 15 februarie 2016