În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 5 octombrie 2015, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectului de hotărâre privind completarea inventarului domeniului public al Municipiului Brad, proiect de hotărâre iniţiat de Primarul Municipiului Brad, domnul Florin Cazacu.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic aici.
PÂNĂ LA DATA DE 5 OCTOMBRIE 2015, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACEST PROIECT DE HOTĂRÂRE.
13 octombrie 2015