Site-ul oficial al Municipiului Brad

DIRECŢIA ARHITECT ȘEF

Înapoi la Structura Primăriei
Vezi atribuțiile tuturor departamentelor primăriei

DISPOZITII GENERALE

 Direcţia Arhitect Șef este condusă de arhitectul șef şi este structurată astfel:

  1. Compartimentul Urbanism, Amenajarea Teritoriului – cu 2 posturi de funcţionari publici de execuţie şi un post de natură contractuală;
  2. Compartimentul Cadastru, Topometrie – cu 1 post de natură contractuală de execuţie;
  3. Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat – condus de un şef serviciu și care cuprinde 3 compartimente:
    • c1) Compartimentul Fond Locativ şi Urmărire Contracte – cu 1 post de funcţionar public de execuţie;
    • c2) Compartimentul Administrarea Parcărilor – cu 1 post de funcţionar public de execuţie şi 2 posturi de natură contractuală;
    • c3) Compartimentul Administrare Parcuri şi Baze sportive – cu 2 posturi de funcţionar public de execuţie şi 5 posturi de natură contractuală;
  4. Compartiment Protecția Mediului – cu 2 posturi de funcţionari publici de execuţie;
  5. Compartiment Sprijin, Îndrumare și Control Asociații de Proprietari – cu 1 post de funcţionar public de execuţie;
  6. Compartiment Informatică – cu 1 post de funcţionar public de execuţie.

ARHITECTUL-ŞEF

Art. 57. Arhitectul-şef coordonează elaborarea planului de amenajare a municipiului şi realizarea programului de măsuri pentru aplicarea strategiei de amenajare şi de dezvoltare a teritoriului prin obiective şi opţiuni ale Strategiei de dezvoltare a teritoriului municipiului, domenii prioritare ale amenajării teritoriului prin gospodărirea complexă a apelor, infrastructura de transport, telecomunicaţii, energetica, zonele protejate şi construite, restructurarea şi realizarea de activităţi economico-sociale, dezvoltarea şi modernizarea municipiului, îmbunătăţirea nivelului de locuire, dotare si echipare.

PRINCIPALELE ATRIBUŢII

  1. urmărirea întocmirii, avizării şi aprobării documentaţiilor de urbanism pentru municipiu;
  2. fundamentarea dezvoltării complexe a teritoriului municipiului;
  3. dezvoltarea unele structuri funcţionale – spaţiale care să permită realizarea unui echilibru permanent între modul de valorificare a potenţialului natural şi economic şi protejarea acestora în corelare cu conceptul dezvoltării durabile a teritoriului;
  4. elaborarea conceptului general al amenajării teritoriului municipiului;
  5. asigurarea asistenţei de specialitate la lucrările comisiilor de specialitate ale Consiliului Local;
  6. urmărirea respectării legalităţii privind activitatea de afişaj şi reclamă;
  7. asigurarea recepţionării lucrărilor de urbanism şi amenajarea teritoriului executate de institutele de proiectare la care au fost comandate de primărie;
  8. asigurarea respectării legalităţii în actele şi avizele acordate în domeniul autorizaţiilor în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului municipiului Brad;
  9. verificarea şi controlarea modului de aplicare a hotărârilor Consiliului local şi dispoziţiilor Primarului Municipiului Brad în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, luând măsuri de intrare în legalitate;
  10. urmărirea îmbunătăţirii continue a aspectului urban şi efectuarea propunerilor pentru păstrarea specificului local în materie de arhitectură;
  11. asigurarea urmăririi realizării programelor pentru punerea in siguranţa a clădirilor afectate de seisme;
  12. asigurarea urmăririi realizării programelor pentru siguranţa clădirilor cu risc mare de funcţionare;
  13. asigurarea verificării scrisorilor şi reclamaţiilor cu privire la respectarea disciplinei în activitatea de urbanism, calitatea lucrărilor de construcţii, protecţia teritoriului şi propune măsuri de soluţionare a problemelor verificate;
  14. asigurarea relaţiilor publice cu cetăţenii, instituţiile publice şi societăţile comerciale privind problemele de specialitate.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support