Site-ul oficial al Municipiului Brad

SERVICII DE CATERING IN VEDEREA ACORDARII UNUI SUPORT ALIMENTAR – TIP PACHET ALIMENTAR – PENTRU PREȘCOLARII ȘI ELEVII DIN CADRUL ȘCOLII GIMNAZIALE ”HOREA, CLOȘCA ȘI CRIȘAN” BRAD, JUD.HUNEDOARA

MUNICIPIUL BRAD intentioneaza sa achizitioneze:

SERVICII DE CATERING IN VEDEREA ACORDARII UNUI SUPORT ALIMENTAR – TIP PACHET ALIMENTAR – PENTRU PREȘCOLARII ȘI ELEVII DIN CADRUL ȘCOLII GIMNAZIALE ”HOREA, CLOȘCA ȘI CRIȘAN” BRAD, JUD.HUNEDOARA privind instituirea Programului Național ”Masă Sănătoasă” în anul 2025, Cod CPV: 55520000-1, prin procedura proprie, in conformitate cu prevederile art. 111, alin. (1) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.

Se va livra

Ø  suport alimentar – tip pachet alimentar:

  • produse de panificaţie din faina integrala – paine feliata sau batoane/chifle – 80 g:  maximum 50% din greutatea totală a pachetului;
  • produse din carne şi/sau brânzeturi/derivate din lapte 40 g: minimum 25% din greutatea totală a pachetului;
  • legume – rosii, castraveti, salata sau alte produse similare 40 g:  maximum 25% din greutatea totală a pachetului.

Ø  La acestea se va adăuga un fruct la alegere: portocală/pară/piersică/caisă/măr sau echivalent.

Produsele alimentare vor fi livrate către Școala Gimnazială ”Horia, Cloșca și Crișan” din municipiul Brad, judetul Hunedoara, zilnic din unităţi autorizate/înregistrate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor şi vor fi păstrate până la servire în unitatea de învăţământ, în condiţii igienico-sanitare şi de siguranţa alimentelor, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.

Produsele trebuie însoțite de ustensile sigilate care permit consumul în condiții optime de igienă.

Suportul alimentar are la baza variantele orientative de meniu care includ sugestiile Institului Național de Sănătate Publică exemplificate în Hotărârea nr.23/2025 privind instituirea Programului Național ”Masă Sănătoasă” în anul 2025.

În fiecare săptămână se vor prezenta 5 variante de suport alimentar pentru urmatoarea săptămână de livrare, variante ce trebuie sa fie aprobate de catre unitatea de învățământ. Variantele de meniu vor fi intocmite astfel încât, pe parcursul unei săptămâni, să nu se furnizeze același tip de suport alimentar

La suportul alimentar, se adaugă un fruct (portocală/pară/piersică/caisă/mãr sau echivalent).

Suportul alimentar trebuie însotit de ustensile sigilate necesare consumului in conditii optime de igienă.

NOTĂ

Ø  Acelaşi tip de suport alimentar nu se va furniza timp de două zile consecutiv. La suportul alimentar, se adaugă un fruct (portocală/pară/piersică/caisă/măr sau echivalent).

Fructele trebuie să fie sănătoase, fără urme de atacuri provocate de boli şi/sau dăunători.

Descrierea completa a serviciilor se regaseste in Caietul de sarcini.

Valoarea totală estimată 832.110 lei fără TVA (907.000 lei cu TVA). TVA-ul aferent serviciilor de catering este de 9%.

Contractul se va încheia pentru diferența din anul școlar 2024-2025 , respectiv ianuarie 2025 – iunie 2025 , și parțial pentru anul școlar 2025 – 2026, respectiv septembrie 2025 – decembrie 2025.

Programul constă în acordarea zilnică, pe toată perioada desfășurării cursurilor a anului 2025, cu titlu gratuit, a unui suport alimentar constând într-o masă caldă sau într-un pachet alimentar, preșcolarilor și elevilor din unitățile de învățământ selectate ca unități-pilot, în limita unei valori zilnice de 15 lei/beneficiar, inclusiv taxa pe valoare adăugată.

Finanţarea Programului se va face din sume defalcate din unele venituri ale bugetului de stat pentru finanţarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, oraşelor, municipiilor și se alocă bugetelor locale ale unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale ale municipiilor pe raza cărora se află unităţile-pilot.

La nivelul unității – Școala Gimnazială ”Horia, Cloșca și Crișan” din municipiul Brad suportul alimentar solicitat este ”pachet alimentar”, iar numărul total al elevilor pentru : anul școlar 2024-2025 ( se va lua în calcul perioada ianuarie – iunie 2025) este de 410 elevi (din care 1 meniu vegetarian) și numărul total al elevilor pentru anul școlar 2025-2026 ( se ia în calcul perioada septembrie – decembrie 2025) este de 437 elevi (din care 1 meniu vegetarian).

Decontarea si plata se va face in functie de livrarile efectuate in baza comenzilor ferme primite de la achizitor.

Plata se va face lunar, in termen de maximum 30 de zile de la receptia cantitativa si calitativa a produselor si a avizelor, insusite de catre persoana desemnata de catre achizitor. 

CRITERIU DE ATRIBUIRE: „CEL MAI BUN RAPORT CALITATE-PRET”

Ofertele depuse vor conține minim următoarele:

  • documente de calificare
  • ofertă tehnică
  • ofertă financiară

Data limită pentru depunerea ofertelor este: 20.03.2025, ora 10:00.

În vederea pregătirii ofertei, vă atașăm:

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support