Site-ul oficial al Municipiului Brad

Valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile publice pentru perioada stării de alertă

Având în vedere prevederile art. 4 alin. (5) din Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, conform cărora „valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile publice se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”, actele de identitate emise de autorităţile publice care au expirat, începând cu data de 01.03.2020, îşi menţin valabilitatea pe toată perioada stării de urgenţă/alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 zile de la încetarea acestei stări”.

În zilele de 26 şi 27 septembrie 2020 contravaloarea cărţilor de identitate se încasează la sediul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Brad.

Programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Brad în săptămâna 21.09.2020 – 27.09.2020 este următorul:

– Luni: 8.30 – 16.30
– Marţi: 8.30 – 16.30
– Miercuri: 8.30 – 16.30
– Joi: 8.30 – 18.30
– Vineri: 8.30 – 16.30
– Sâmbătă: 8.00 – 16.00
– Duminică: 7.00 – 21.00
 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support