În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 16 august 2016, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectelor de hotărâre:
1. Proiect de hotărâre privind închirierea prin licitaţie publică a unui spaţiu situat în Brad, strada Avram Iancu, nr. 6 – Piaţa Agroalimentară
2. Proiect de hotărâre privind închirierea prin licitaţie publică a unei suprafeţe de teren situat în Brad, pe strada Libertăţii – în zona Parcului
– iniţiate de Primarul Municipiului Brad, domnul Florin Cazacu.
Proiectele de hotărâri pot fi consultate şi la sediul Primăriei Municipiului Brad.
PÂNĂ LA DATA DE 16 august 2016, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRE.