Site-ul oficial al Municipiului Brad

Dezbatere publică din 22 noiembrie 2017

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 22 noiembrie 2017, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectelor de hotărâre:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea participării la licitaţia publică organizată pentru vânzarea imobilului situat în Municipiul Brad, str. Dacilor, FN, Județul Hunedoara, înscris în CF: 60599 (CF vechi 95/1N) Brad, nr. cadastral 2619/4 – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Listei cu solicitanţii îndreptăţiţi să primească în anul 2018 o locuinţă socială – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de acțiuni sau lucrări de interes local estimat a se efectua cu personalul beneficiar de venit minim garantat conform Legii nr. 416/2001, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2018 pe raza Municipiului Brad – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.

Proiectele de hotărâre pot fi consultate atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic pe site-ul instituţiei www.primariabrad.ro.

PÂNĂ LA DATA DE 22 noiembrie 2017, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRE.

Data anunțului: 14 noiembrie 2017

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support