Site-ul oficial al Municipiului Brad

Dezbatere publică din 22 noiembrie 2018

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 22 DECEMBRIE 2018, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectului de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de organizare a licitației publice pentru închirierea imobilelor – construcții și/sau terenuri aflate în domeniul public și/sau privat al Municipiului Brad, județul Hunedoara – inițiat de Primarul Municipiului Brad.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic pe site-ul instituţiei www.primariabrad.ro.

PÂNĂ LA DATA DE 22 NOIEMBRIE 2018, ORA 10.00 SE POT DEPUNE ÎN SCRIS LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACEST PROIECT DE HOTĂRÂRE.

REGULAMENT privind procedura de organizare a licitaţiei publice pentru închirierea imobilelor – construcţii şi/sau terenuri aflate în domeniul public și/sau privat al Municipiului Brad, județul Hunedoara

Data anunțului: 9 noiembrie 2018

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support