În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 25 martie 2016, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectului de hotărâre privind aprobarea Procedurii de utilizare a domeniului public şi privat în Municipiul Brad şi modalitatea de încasare a taxelor aferente- iniţiat de Primarul Municipiului Brad, domnul Florin Cazacu.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic aici.
PÂNĂ LA DATA DE 25 MARTIE 2016, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACEST PROIECT DE HOTĂRÂRE.
Data publicării: 15 martie 2016