În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 27 februarie 2017, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a următoarelor proiecte de hotărâri
1.Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei urbanistice faza Plan Urbanistic Zonal pentru schimbare destinație apartament în spațiu, birouri și realizare alee de acces din trotuar ” în Brad, str. General V. Milea, bl. B3, sc. 1, ap.2, parter, județul Hunedoara – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
2.Proiect de hotărâre privind închirierea prin licitaţie publică a unor spaţii din domeniul public al Municipiului Brad în vederea amenajării unor terase sezoniere – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
3.Proiect de hotărâre privind aprobarea documentațiilor tehnico-economice și a Devizului general pentru obiectivul de investiții “ADAPTAREA ȘI OPTIMIZAREA REȚELEI DE TRANSPORT AGENT TERMIC, PENTRU CENTRALA TERMICĂ CU FUNCȚIONARE PE BIOMASĂ, MUNICIPIUL BRAD, JUDEȚUL HUNEDOARA – iniţiat de Primarul Municipiului Brad.
Proiectele de hotărâri pot fi consultate și la sediul Primăriei Municipiului Brad.
PÂNĂ LA DATA DE 27 februarie 2017, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACEST PROIECT DE HOTĂRÂRE.
Data anunțului: 16 februarie 2017