În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 28 septembrie 2017, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a proiectelor de hotărâri:
1. Proiect de hotărâre privind completarea inventarului domeniului public al Municipiului Brad – iniţiat de Primarul Municipiului Brad;
2. Proiect de hotărâre privind încheierea unui contract de achiziție publică de servicii prin procedura simplificată pentru Serviciul Public de Salubrizare al Municipiului Brad – activitatea de curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în stare de funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ – iniţiat de Primarul Municipiului Brad;
Proiectele de hotărâri pot fi consultate atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic pe site-ul instituţiei www.primariabrad.ro.
PÂNĂ LA DATA DE 28 septembrie 2017, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRI.
Data anunțului: 19 septembrie 2017