În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că în data de 18 IUNIE 2018, ora 11.00, în sala „Agora” a Casei de Cultură Brad, va avea loc DEZBATEREA PUBLICĂ a următoarelor proiecte de hotărâri:
1.Proiect de hotărâre privind concesionarea prin licitaţie publică a unui teren în suprafață de 150,00 mp. situat în Municipiului Brad, sat Ruda Brad, județul Hunedoara în scopul amenajării unui service auto – DOCUMENTAȚIE
2.Proiect de hotărâre privind sărbătorirea Zilelor Municipiului Brad, Ediția a XVII-a;
3.Proiect de hotărâre privind alocarea unei sume pentru Festivalul Internațional de Folclor pentru Tineret „Carpatica Deva” – Ediția a XIX-a.
Proiectele de hotărâri pot fi consultate atât la sediul Primăriei Municipiului Brad, cât şi în format electronic pe site-ul instituţiei www.primariabrad.ro.
PÂNĂ LA DATA DE 18 iunie 2018, ORA 10.00 SE POT DEPUNE LA SEDIUL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BRAD, LA COMPARTIMENTUL RELAŢII PUBLICE, SUGESTII, PROPUNERI, OPINII REFERITOARE LA ACESTE PROIECTE DE HOTĂRÂRI.
Data anunțului: 5 iunie 2018